fredag 10. april 2009

Juhu

Da har jeg brukt påsken til å finne ut av dette med blogger.... Spennende. I denne bloggen vil jeg hovedsakelig fortelle dere om alle kreative prosjekter som jeg holder på med, og kanskje denne bloggen kan være til hjelp for å fullføre alle mine uferdige prosjekter.

Jeg er en dame på 37 år, mor til to gutter. Jeg har drevet med handarbeide så lenge jeg kan huske Very Happy

Jeg strikker for det meste, for det kan jeg kombinere med tv eller en bok. Utover høsten pleier jeg som regel å begynne å brodere litt.

Har også nettopp lært meg å hekle, så det er ganske morsomt Laughing

Har dessverre en tendens til å starte nye prosjekter før jeg er ferdig med det jeg holder på med. Så jeg har nok noen UFO'er liggende. Målet mitt for 2009 er å fullføre alle UFO'er Laughing
Ellers er jeg snart førskolelærer, og nå ønsker jeg meg jobb Smile
Det var litt om meg, vil du vite noe mer så bare spør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar